Tråkig dag

Sitter framför datorn och funderar på vad man ska hitta på innan man ska med emma och mamma, ska och kolla på ett hus idag och sen efter det ska jag vidare till stallet och ta hand om pollarna.. Mysigt värre men så är det. Nu när mamma och dom har börja att prata om att flytta så får jag bara mer vilja att flytta hemifrån.. vet inte varför med något är det som gör att jag vill flytta hemifrån.. =) Nåja... allt kan man ju inte göra förän man har gott ut skolan eller fått typ extra jobb ;D vad ska man säga..

Nu slog det mig och ska spela ett data spel.. Haha!! ;D
Pözz

Kommentarer
Postat av: Mado

Hur går det med Easy boy?

2008-11-11 @ 17:43:52
URL: http://mmaddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0