Dagen...

Idag börjar man skolan 12:05 eller så var det 12:10 men är ju alltid tidig i skolan.. för det mästa iaf. Dagen för mig kommer bli lugn och kanske lite tråkig men något får man hitta på. Har tänkt plugga lite till bransch och porduktkunskap sen vet jag som inte.. Ser mäst framemot att vi har snart höstlov som jag längtar till, åker till luleå tror jag och är där och chillar. Förra helgen och nu vckorna jag har varit hemma har det inte funnits att göra någonting! Allt är så tyst och tråkigt måste jag säga. :/ Vet inte varför men det känns så bara. Vart har dom flästa vännerna tagit vägen .. haha XD

Fick iaf veta att sandra och Lina flyttar nästa år till luleå.. Yeeahh!! ;D haha..

Nu ska jag börja fara mot skolan. *herrå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0