Natti natti

Snacka om att jag är trött, dom senaste veckorna har jag vänt på dygnet.. vaknar varenda dag mellan 8-9 tiden ibland kan jag vakna 6 om jag har somnat vid 9 tiden. Brukar somna framför tv i mitt rum ofta så men idag somnade jag faktiskt på dan så inte undra på varför jag också är ännu vaken. Jaja.. Men det är ju bara positivt att jag vaknar tidigt till telexempel skolan. hahah!

Annars idag har det inte hänt så mycket, for till stan och kollade runt lite i vissa butiker med emma, lus att vi handlade till mamma. Var förbi anna en sväng och kollade hur hon jobbade, såg lite lång tråkigt men i vissa afärer kommer det inte hur mycket folk som hälst. Och det ä ju sant.

Nu hade jag tänkt att nanna kudden.. Skola imon *Yeeah* och kanske Luleå, beror på om emma ska jobba..

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0