Tiden rinner iväg...

Nu har man pluggat som sagt hela dagen om man säger så. Har tagit någon paus att gå med molle på en promenad och sen varit hundvakt också. Men nu har det som slagit mig vart är tiden på väg? Tänkte för det var för inte så länge sen sommar nu redan nästan vinter? Jullov snart också ?!? Känns som att tiden går aldeles för fort men jag ser ju från sen positiva sidan som vanligt.. Vem vill inte ta och rida i snön på vintern. haha XD..  Nå visst är det som skönt med sommar men nu längtar man som till vintern. Det är redan hur kallt som hälst tycker jag eller vad säger ni?? Jag fryser hela dagarna nästan. Frågade som vanligt pappa om jag fick stoppa på elemäntet men det fick jag inte ännu efter som datorerna är på och emmas och min tv så det blir som varmt av dom hela dagarna och mycket varmare behöver vi inte men men.. Jag fryser alltid nu på dagarna och när vintern har kommit.

Nå ska iaf sluta klaga nu. haha xD Nåväl tiden tycker jag rinner bara iväg snabbt, jag tycker ni ska ta den tid du har nu dom dagarna och hitta på något kul. Visst finns det dagar och tankar som värkligen tar död på oss men man överlever ju alltid från deperationen eller om man är ledsen över något. :)

Nå jag har iaf bestämt mig att kämpa och ha kul :)

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen, sätta på en film, dricka vatten och sen sova =) *God natt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0