Bra dag =)

Måste säga att det gick bra i skolan idag och vart ganska nöjd med dagens lektioner. Direkt efter skolan så cyklade jag till stallet direkt som var hur kul som hälst. Cyklade ovanligt fort idag.. Ingen anning varför men har börjat må lite bättre också på senaste tiden. Nu den här veckan när man varit i stallet så har det gjort mig på bra humör. Jag trivs i stallet om jag säger så... haha! For ut på lång skrittpromenad och sen for jag på ängen och tränade lite galopp på volt. Stark var hon också idag. *Ovanligt* men är nöjd för idag med. Mötte sen karro och Basse skrittandes på vägen.. Haha.. Kändes lite konstgt för jag brukar alltid rida easy boy och nu helt plötsligt sitter man på en D-ponny och inte en stor häst. Men vi stannade och pratade.. jag säger nu lycka till karro på tävlingen på söndag =)

Nä nu fick jag en ideé att be mamma köpa apelsiner imon ller ikväll.. *Mumms* Apelsiner är det godaste som finns.

Bilder från idag =)

Så fin men smutsig! Ska duscha han.

*Gräs* Mumms!!

Hemmåt!

En av travarna. *Vill inte vara med* =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0