God Morgon!

Igår för mig blev det inte att vara hundvakt, låg i sängen och kollade på film och somnade också ett tag. Vaknade av att pappa ropade att han skulle fara.. Hahah. Emma låg nere på soffan och såg på Idol så hon var som hundvakt. 

Idag för mig händer det mycket, har planerat in nästan hela dagen faktiskt.. Efter skolan cyklar jag direkt hem, byter om och far mot vouno för att rida silver. *Glad* Efter stallet sa pappa igår att jag måste vara hundvakt så blir väl att ligga nere i soffan och se på något bra på tv eller om man stoppar på en film.. Vi har så många filmer jag just nu vill se. =) Jag vet inte om emma ska till stallet efter hon och anna har varit i Luleå. Vi får allt se...

Helvette. Jag som har så fin bild att stoppa in på bloggen och så går det inte. *Irriterad*
Hej och hopp nu hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0