Helgen

Fredag:
Kom in till stan och gick några timmar med micke för att hitta en jacka till mig och det var inte det lättaste. Hittade 3-4 stycken men inte i min storlek och tillslut hittade vi en xs i en jacka på vila. 3 knappar var borta så fick den 100kr billigare och så gav hon knappar till jackan. Stoppade undan den till måndag. Annars gjorde inte vi så mycket mer for på bio vid 9 tiden, skulle se Tropic Thunder och måste säga att den var bra och det var ganska mycket folk... Skulle lätt vilja fara snart igen på bio. Det är inte ofta man är på bio..

Lördag:
Vaknade vid 11. Steg upp och jag for in till stan och shoppade micke for ju med Matheus o, krille och fiskade. Ingen var ju hemma när jag kom tillbaka, möte bara mickes pappa efter vägen när jag hade hoppat av bussen. Han for på hockey. har inte så jätte länge ensam. Det var inte så kul, låg i mickes säng och såg på tv och gick fort på datorn och skrev blogg. Men annars gjorde inte vi så mycket på dan. Micke och killarna hade bestämt att vi skulle till krille och grilla, dricka och spela poker i husvagnen som dom har nu hemma. Snacka stog gård krille och hans familj har. Jag skulle lätt vilja bo där för dom har ju stora hagar och allt :O ojoj.. Men bortsett från det så började micke dricka efter vägen till krille. Haha! Matheus kunde inte börja för att han hade en påse att bära och så. Men Kvällen vart lyckad, Nackade och skrattade. Tillslut somnade jag vid 2 tiden och dom andra somnade vid 4 tror jag.. Micke och matheus fick inte cykla hem och det kan jag förstå. Så vi sov i husvagnen. *skönt*

Söndag:
Vaknade och stoppade på mobilen, trode jag hade tappat bort den men någon hade stoppat den på bänken. Trode klockan var 03.något på morgn när jag stoppade på mobilen men klockan var bara fel.. Väkte bakis micke och frågade vad klockan var och den var vid 9- halv 10. Krille kom sen springandes in när skojja men han hade vaknat också just då men ändå. Vi gick in och fikade och chillade rästen av dagen. Tog 2:12 bussen in till stan och ändrade och köpte jackan, Sandra följde med sen gick vi till teasty. *Gott* Länge sen man åt där eller det är länge sen man åt hamburgare. :) .. hah

Lite bilder =)

Wiskey HUJ


*Full* :D



Nog vart den eld ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0