Helgen framför mig =)

Har sovit dåligt inatt med som inte förvånar mig! Vill kunna sova bra och trygt igen.. Vill må bra men det tar väl sin tid. Jag har som lagt en oro över hela mig och jag vet inte längre vad jag ska tro på hemma. *Sant* Kanske det är något inombords eller tankarna som man tänkt ut dom senaste dagarna gör att jag också mår lite dåligt. Det har inte varit så roliga och bra tankar men nu ska det bli ändring!! Men igentligen så kanske det blir efter en lång tid när man varit glad och trivats och verkligen tyckt att det varit toppen men då därför deppar man ibland några veckor. Men för mig har det varit några månader. *Less* Jag får göra som dom andra har sagt till mig att livet är inte en "bergochdalbana" och ja kanske borde lära mig av de orden nu. Eller vad tycker inte ni? 

Idag hade jag tänkt åka bort till luleå och vila upp mig. *Skönt att komma bort*  Ska inte plugga, ska härga och ha kul som vanligt. Jag fick komma på en fest idag men kan tyvärr inte och kan inte säga varför. Det är som hemligt ännu tills allt är klart. Har som stora planer framför mig som jag sa till pappa igår. Han tror inte att jag menade alvar men nu har jag fixat en sakt iaf.

Nu tänkte jag bege mig vidare till mariannes lektion sen evas. =)
Ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0