Helgen

Fredag:
Åkte till Luleå i fredas och jag måste säga att det är otroligt skönt att komma bort från haparanda! Möte micke i stan och så chillade vi runt och snackade. Men vi var inte alls länge i stan. Vi tog bussen till g-stan och senare under dagen for vi och hälsade på hans farmor och farfar. Snacka man känner sig välkommen direkt man kommer dit.
Så klart tog vi med lilla Ronja. Så söt och busig som hon är så vill man alltid ha med henne när man ska gå någon stans.  Micke skulle kolla något i deras nya båt..Fick också träffa mickes syrra helena igen som jag inte har träffat på länge fick också veta att hon ska tillbaka till barcelona snart. *Lycko* Vill också åka utomlands!:)

Lördag:
Vaknade halv 9 på morgon, båda två och stoppade på tv. Bestämde oss för att se film och så ikväll. Vi for och handlade efter vi hade ätit. Korvgryta. *Mumms* haha..

Söndag:
Nå Vad ska man säga om söndag? Gjorde typ inget. Chillade och tog halv 5 bussen hem också. Fick nästan ångest att jag inte har varit hos helena. Hon som också ville att jag skulle komma.. Lovade att fara och hälsa på också men ska ringa och fråga vilka helger hon är ledig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mhm du är med den där lol micke igen, hahahahhaha!

2008-09-15 @ 17:55:13
Postat av: Emma

Någon som inte vågar skriva namnet tydligen?

2008-09-16 @ 00:24:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Emlisch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0