Hos micke ensam hemma

Sitter vid stora datorn inte lilla bärbara datorn. Har just kommit från stan, hittade lite kläder och en jacka för 700kr jag ska köpa imon. Skulle få den lite billigare för 2-3 knappar var bosta men mamma får föra den till någon som kan fixa det. Det är ju inte så roligt och tunt tyd det är på den jackar. Lite mer mode om man säger så med hög krage och så är den grå. har hittat 4-5 jackor igår och nu hittade jag en xs som passade. *NÖJD* Får stoppa in bilder imon på vad jag shoppade idag =)  Måste säga att det är ganska läskigt och vara ensam hemma hos någon annan. Mickes pappa for med svene på hockey, Mickes mamma är i stan och micke är med krille och mtheus och fiskar. Vet inte vem av dom som hade fått upp en 7 kg gädda. Men får ju veta mer senare.

Vad mer ska mna hitta på idag? Ska väl bara ta det lungt och vila. Skola i övermån som känns så *jobbigt*
Nu ska jag bege mig och se lite tv och vänta tills någon kommer hem så man inte behöver sitta ensam här. =)

Musik
The kelly family - I can't help myself
R.I.O - Shine On
The Mac Project ft Therese - Another love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0