Lördag morgon! : /

Har ni sovit gott?
Har själv nuss duschat och piggnat till efter man har sovit 100 timmar.
Jag måste säga att nu dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket mer än varit hemma, pluggat och
bara chillat. Somnat nu 2-3 dagar i rad vid halv 22-23 tiden på kvällen.
Det är extremt ovanligt när det gäller mig men jag har inte varit mig själv på sista tiden, varit deppig.

Pratade nyss med Lina i telefon, kanske ska idag fara på max och äta som jag aldrig har gjort eller har en gång
varit på max och ätit men den natten har jag minnes luckor. xD Kommer som sagt
inte ihåg så mycket men det var ett bra tag sen..

Vi får se vad dagen har att erbjuda idag, Har ingen anning ännu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0