Lunch rast ;P

Sitter i datasalen idag och chillar framför dataskärmen. Måste säga att jag har blivit less på att sitta vid datorn och är mer ute eller så nu. Förut satt jag typ hela dagarna och nätterna men nu är jag mer ute på dagarna eller pluggar. Brukar se film alltid på kvällarna om jag har tråkigt. Men men..
Idag ska jag och anna gå till torne, ska kolla lite saker. Vet inte precis när i´dag men det blir väl efter skolan om jag har tur. Nä men nu ska jag gå och plugga lite till. Har gjort allt som skulle vara inlämnat idag till svenskan så är *Stolt* över det. Orkar fan inte ha räster och hamna efter som första året. hahah xD *Jobbigt*

Men vi får höras. *herrå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0