Måndag igen

Idag är det måndag och det betyder att det är skola idag. *Längtar* Idag är det såndär dag för mig downdag.
Snart ska jag börja gå mot skolan och plugga lite till svenska och vara duktig så jag kan gå ifrån skolan typ stolt för jag har gjort bra idag. *Ovanliga jag*

Idag blir det att gå och bboka tid för synkontrol eller vad det nu heter och se om man behöver glasögon. Hoppas ju inte men har haft glasögon tidigare så kommer garanterat få igen. Det blir ju bättre för mig och så slipper jag med huvudvärken hela dagarna i skolan och så kanske jag mår bättre tillslut. =) Kommer väl ta ett tag att vänja sig om man får glasögon.

Nu ska jag bege mig. Ha det bäst folket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0