Tankar

Just nu känns allt bara jobbigt. Har typ vissa gånger att jag tänker sjukt mycket och är nu less. Har inte mått så bra dom senaste veckorn. Har försökt tänka på skolan så mycket som det går men alltid någon lucka kommer fram helt plötsligt och förstör hela dagen. :/ Visst skulle det bli mycket bättre om jag snackade med någon men jag vet inte vem man skulle kunna prata om allt med. Eller en person men vet inte om jag ids berätta allt i början...

Hur glömmer man och går vidare?
Hur förlikar man sig med det som varit och går vidare?
Vissa frågor ställs i huvudet och svaren brukar vara jobbiga och man vill som inte glömma allt ändå.
Varför ska allt vara så här?
När man måste glömma något eller så varför är det så svårt?
Börjar bli less på allt tänkande måste jag säga men ändå bra..
Skulle vilja skriva ner varenda ord och tankar på ett blankt papper och sen glömma allt men så lätt är det aldrig :/

det känns som om orden har tagit slut
all min ork har tagit slut
allt är slut


Dagens planering är att plugga och ta det lungt. Har just ätit har varit till torne med Emma en sväng så blir inte så mycket mer idag att göra. Inget roligt iaf... Nä nu ska jag se lite tv och chilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0