Tisdag

Gårdagens skola måste jag säga att jag vart inte så jätte nöjd med! Lite saker jag vart onöjd med och så fick man veta lite rykten som gjorde mig förbannad. Saker jag inte säger till någon, vissa saker jag fick veta går bra för det var om mig och desutom falska rykten! Så jävla lack på de! Jag vet inte vem som har sagt det men efter som det är falska säger jag " Jag bryr mig inte"!! Jag fick veta vad en person har sagt också som jag vägrar säga till personen.!
Orka sprida rykten om andra, tänk på va du själv har gjort och sagt.. Så jävla fegt.!!!

Idag ska jag inte hitta på nå mycket. Plugga och sen vila. Är förskyld och håller på att bli less på allt nysande och hostande! Hahah.. Får inte heller anstränga mig och bara det gör att jag får tråkigt och bara vill plugga eller se film.

Nu ska jag kolla runt lite på internett.. Ha det bäst folket!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0