Tordag

Idag kväll såg jag idol med syster Emma. Molle var så klart lekfull och vill busa lite då och då och fjäskade lite för emma, han vill upp i soffan men det får han inte. Så det blev inte att kolla på Top Model 10 men får se det nästa gång. ;P 

Just nu sitter jag i skolan och har gjort uppgifterna om att skriva om 2 länder ett land med parlamentarism och ett land med presidentstyre. Har nu skrivit båda och ännu gjort frågorna som man annars skulle göra. Men dom frågorna gjorde jag direkt vi fick dom. Har också gjort klart uppgiften till små företagande. *Stolta jag* Måste erkänna att jag känner mig nu lite som en pluggis när jag skriver det här. haha xD Men men..

Nu tänkte jag chilla under rasten och sen bege mig till nästa lektion. Cya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0