Vouno

Allt gick toppen idag. Silver vart ganska svettig efter ridturen, får ut på ängen idag igen och tränade dressyr som jag älskar. Han är dressyrponny vad det nu var för klass han var i kommer jag inte ihåg men snacka jag älskar ponnyn.
Red i en timme, Fick veta att en av dom andra 4 travhästarna så ska en åka imon tror jag det var för han hade något. Den blir bara smalare och smalare fast han får hur mycket mat och så som hälst, sen har han bara nu stått i hagen och kan inte gå på trav så bli bättre att han åker..:( *tråkigt* Den är jätte snäll och lugn eller det är u alla andra hästarna också men busiga är några. Haha..
 Men nu hinner jag inte skriva numera... Ska gå ner och käka :)

Bilder

På väg =)

så söt

Åker imon :(

Söta

Nordisen =)

Kommentarer
Postat av: alec

åh har du en likadan :) från vila?

2008-09-25 @ 13:02:54
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0