1 månad

Idag började dagen med att åka till BVC... Allt gick riktigt bra, maria vägde bara honom och ska tillbaka den 18 för att mäta honom och väga. Tycker att han växer otroligt fort.
Sen när jag kom hem gick jag ut med wille, följde med emma när hon skulle gå med molle.. Man får bara vara bered på att molle han helt plötsligt springa framför vagnen.
Senare på dan skulle jag planera in dagen också att kanske fa ut och umgås med nå kompisar blev det inte. Jag och mamma for iaf på dan till Coop och handlade lite mat, men vi hinner typ till Coop så har wille vaknat, samma hände sen efter maten när jag fick wille att äntligen sova, han sov 30 minuter sen for jag och mamma till IKEA, hinner dit så har wille vaknat igen.. Pappa sa till mig när vi kom hem: Ni hann väl bara gå till bilen så vaknade han. Han vaknar direkt du lämnar huset.. *hihi* Alltid när jag far iväg så vaknar wille. Hela kvällen har jag spenderat min tid med min underbara son som jag gör varenda dag och natt, han har inte velat ligga eller sova i sin vanliga säng det som wille har velat är att vara i min famn och mysa. Mamma sa till mig att wille har redan blivit lite mammig av sig. =) HAHA.. 

Men just nu sover wille äntligen i sin säng nu, ska själv lägga mig och sova. Man blir ganska trött måste jag säga.
Steg upp idag vid 6 tiden av att wille ville ha mat och sen ville han inte alls somna om så har varit vaken sen dess =)



1 månad idag <3 *Sötis*

Kommentarer
Postat av: Emma

William tycker om att sova på mosters mage också :), tills moster måste röra på sig, då vaknar han igen. :/

2009-05-01 @ 01:19:47
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Pattie

oj oj oj vad tiden går fort, redan en månad! =)

2009-05-01 @ 11:35:35
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0