Fredag..

Här sitter man här hemma och väntar och väntar att pappa ska ringa eller komma hem. Igår kväll fick man dåliga nyheter att farmor har blivit förlamad. Och nu under natten så har hon bara blivit sämre, Faster ringde lite före 09:30 hit och bad pappa komma till farmor att kurre skulle också komma dit. Dock vet jag inte om faster sov där inatt men inget har man fått veta hur det är med farmor. Inte vill jag att hon lämnar oss :'(

Hon som var så glad för 2-3 dagar sen och hade sagt till mamma och pappa i telefon att hon vill träffa lilla william också och i sommar att hon kan komma ut men så händer det sånt här. Dock kan ju inte jag häller fara dit till farmor för jag har ju william att ta hand om. Men jag hoppas man får lite glada nyheter när pappa kommer hem.

Nu ska jag gå och fika. Anne, gunvor och bengt har kommit och hälsat på.
 Jag skriver lite senare. =)

Herrå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0