Härligt väder

Snacka om att det varit fett bra väder idag.. *Glad*

Jag och mamma bestämde oss för att gå till ica och handla med william i vagnen. William var inga problem alls, han sov ju så lungt och fint hela tiden ovh så var det varmt ute också. Det tog 11 minuter att gå från oss till ica. Dock gick vi inte ens fort.  HAHA.. Skulle jag gå i min vanliga takt så skulle det gå fortare men vi hade ingen stans brottom.

Vi han hem så fixade pappa sen lite ute på gården, jag gav mat till william så fick pappa sen föra mig till BVC och william är nu 52,5 lång och väger 4300 g. Ska tillbaka nästa måndag igen och väga honom sen så ska vi börja med att jag behöver bara fara dit varannan vecka och väga för han går så sjukt bra upp i vikt nu efter han också gick ner så mycket , har han kommit bra ikapp.

Tog en bild på honom på väg till BVC =)



Vår lilla älskade William <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0