Lång dag!

Idag tycker jag att tiden har gått sakta, känns som en lång dag faktiskt. Vaknade ju tidigt och klockan är ju bara vid 9 tiden nu.. Hoh, Jag känner mig helt slut men har hunnit med mycket den här dagen. Har städat lite, varit till BVD, handlat och varit ut med william ca 2 timmar var vi ute. William hade gått bra upp i vikt och han är nu 54 cm lång. Han växer fort tycker jag och det tyckte maria också. Sen senare nu mot kvällen gick jag ut med william och träffade emilia, karro, bebba och några av deras kompisar. Lovade karro att jag ska komma förbi vouno med honom eller bara jag för att umgås. *haha*

Sen har jag köpt hårfärg också. Det vart blont men jag tror det blir först att göra slingor =) Har aldrig haft slingor så det blir kul att se om jag passar i det. Men blondin ska man bli till sommaren (tror jag)..

Nåväl, Nu ska jag gå och mysa med wille.
ha det bäst. *God natt*




Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

åh gud vilken söt liten pojke du har! Mercedes blir 11månader imorgon :D

2009-04-20 @ 22:09:50
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0