Lördag

Igår kväll hade jag och william mysigt framför tv. Dock var han också ganska länge vaken innan han somnade också.

Idag har vi tagit det lugnt, vi sov ganska länge idag men jag vaknade av att mamma kom upp och började säga något till mig. William sover ju i min säng på kvällarna ett tag så mamma är orolig att jag ska råka rulla på honom eller något men det gör jag inte. På BB var william dygnet runt bara i min säng. När jag var tvungen att äta då fick han vara i lilla sängen men annars har han bara varit med sin mamma. Dock vaknar jag också direkt han hostar eller gör något annat så man behöver inte vara orolig. Men men ;D Idag har också moster emma tagit hand om lilla william undertiden jag har duschat och ätit..Men nu sover han. William har varit vaken idag nästan 3 timmar som är bra. Tidigare åt han bara mat och somnade direkt men nu har han börjat vara mer vaken av dag för dag som går =)

Nu tänkte jag se lite tv och vila så jag inte får så ont i såret :) Det gör ibland så förbannat ont.

Här kommer lite bilder på william. (Fotat med mobil)


William på BB

Här är han 5 dagar gammal! ;D

Så söt ;D

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jättesöt liten kille! Önskar vi bodde närmare så jag fick träffa han och du skulle kunna få ärva lite kläder från Tobias till han... :) Fårse om vi kommer upp nåt i sommar, om pengar och tid finns... då kan jag höra av mig före och kolla om du vill ha nåt som Tobias växt ur... :)

2009-04-04 @ 14:13:30
Postat av: jenny

Han är ju bara för sööt :)

2009-04-04 @ 15:47:17
Postat av: jenny

Han är ju bara för sööt :)

2009-04-04 @ 15:47:33
Postat av: annavirrmamma

Vilket liten sötis ni fått! Såret kommer att läka fort precis som de sa, men visst gör det ont i början. Speciellt när man ska upp ur en säng ochinte har några magmuskler att använda... Jag ov med Albin hela tiden när han var bebis och det var såå mysigt och superbra att bara kunna starta amningen och sedan somna om. Albin sover fortfarande i en 90 cm bred säng som står kloss i vår dubbelsäng. Han sover hela nätterna och kan krypa över till oss om han har lust! roligt att se bilderna på William och stor tack för ditt MMS!

2009-04-04 @ 20:05:34
URL: http://annavirrmamma.blogg.se/
Postat av: annavirrmamma

Vilket liten sötis ni fått! Såret kommer att läka fort precis som de sa, men visst gör det ont i början. Speciellt när man ska upp ur en säng ochinte har några magmuskler att använda... Jag ov med Albin hela tiden när han var bebis och det var såå mysigt och superbra att bara kunna starta amningen och sedan somna om. Albin sover fortfarande i en 90 cm bred säng som står kloss i vår dubbelsäng. Han sover hela nätterna och kan krypa över till oss om han har lust! roligt att se bilderna på William och stort tack för ditt MMS!

2009-04-04 @ 20:05:51
URL: http://annavirrmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

sötnosen då!!

2009-04-05 @ 16:13:08
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0