Måndag

Halloj, Snacka om det har hänt mycket idag.

Tiden rinner bara iväg. Helt plötsligt är det kväll?.
Idag på dan var jag och mamma till ikano, jag hittade en jacka och ett par skor. Dock har jag märkt att jag har bara köpt vitt idag. Jag älskar vita kläder men dock märker man fort om dom blir smutsiga. Bild på jackan och skorna kommer imon.
Men nu ikväll så har sandra varit förbi och hon vågade hålla i honom. Det första hon sa när hon kom in var: " Nää va liten han är". Jag tycker han har vuxit och han är 2 veckor idag. Det var sjukt kul att umgås med sandra och att hon kom förbi gjorde mig gladare. Vi satt och pratade om lite olika saker och så har jag lovat att komma förbi dom sen så får dom andra träffa lilla william =).. Hihi. Men jag och sandra har bestämt att någon dag ska vi gå ut med william.. Haha.. Det kommer bli kul. Men annars ikväll har jag och mamma badat lilla william. Han tyckte inte så mycket om det men allt gick bra.

Nu kommer lite bilder..


Tog in honom så fick han sova inne i vagnen.


Ny badad =)


Så sööt ;D


Kommentarer
Postat av: jessica

herregud vad han är fin! du måste verkligen vara världens lyckligaste!

2009-04-14 @ 09:34:36
URL: http://jessix.blogg.se/
Postat av: Pattie

men gud så söt han är, man vill bara äta upp honom! :) går allt bra annars med honom? Kram

2009-04-14 @ 20:32:18
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0