Toppen dag

Dagen har varit toppen och jag har varit glad till 210%. Vet inte varför men allt kändes så bra idag och roligt när man vågade sig ut med vagnen till stan och träffa folk. Började gå 2-3 tiden mot stan för att möta sandra, dock han jag ända till tornedalsskolan innan sandra hade hunnit börja gå så då tog hon med Lina och äntligen fick hon träffa honom. Hon tyckte han var liten. Vem tycker inte det? Det är bara jag som tycker han har vuxit. *Hahah*
Sen skulle vi möta johan så ropar någon "Emma, Vänta" Så är det annika. ;D Stog och pratade med henne ett tag med sandra och lina. Jadu har faktiskt träffat många idag. Sandra och Johan gjorde mig sälskap sen på vägen hem men det vart bara halva vägen för sen stannade jag och träffade stålta moster Emma och Anna. *hih*

När jag väl kom hem sov william ute i vagnen, jag tog ut hundarna fort, Molle började ju springa som en tok och gräva i snön på baksidan men det gjorde inget, när jag kom in gjorde jag lite mat till mig. När jag äntligen skulle sätta mig i soffan och se lite tv så kommer mamma och pappa hem. *Satan* Jag som ville vara ensam hemma ett tag till. Hahaha.. Men då tog jag in wille så fick han sova inne i vagnen tills han vakna.

Mot kvällen så kom Sanna och Simon förbi och hälsade på som var mycket trevligt. Har inte träffat sanna på flera år känns det som. Har lovat att jag ska höra av mig när jag kommer till Luleå så ska vi umgås ett tag och såklart kommer ju lilla wille följa. Nu har jag sagt lite vad som hänt under dagen.

Nåväl, ursäkta att jag skrev slarvigt ;D

*God natt*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser framemot till att du och William, som inte alls var en Hampus ;D, kommer till Luleå! :)

2009-04-18 @ 19:28:48
URL: http://saeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0