Får se om det blir luleå ;D

Idag for jag tidigare till stan med Een sväng.. Annars har jag bara plockat bort sakerna från hyllan som ska slängas i helgen, det vart inte idag men pappa skulle slänga den i helg så. Pratade också nyss med micke i telefon och får se om det blir att åka imon till honom imon.. Just nu är det osäkert om det blir luleå alls i helg. Kanske blir en helg till här hemma i happis. Men skulle vara skönt och mysigt att vara med älsklingen en natt iaf när vi inte har umgåts så mycket nu, båda har haft lite saker att göra. Men vi får se lite senare hur det blir ;D  *Håller tummarna* 

jo justja, jag var in fort på Facebook eller vad det nu hete och helena hade stoppat in en bild på oss från älsklingens student. Så fina vi var, man vill aldrig glömma 2007-2008, 2 år som betyder otrolig mycket för mig ;D


Helena, (Mickes sysster yster), Micke och så lilla jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0