Härligt väder...

Sjukt skönt väder är det idag.

Vaknade 09:00 och for till vårdcentralen och tog blodprov, så får nu se om mitt järnvärde är samma som sisst =) men nu är jag glad på ett sätt att nu behöver jag inte nåmera fa och ta nå blodprov. har gjort det 2 gånger och 2 gånger måste man ta om man har lågt järnvärde. Men på torsdag får jag veta av monica (barn morskan) om det var bra eller dåligt.. Det brukar alltid vara bra så.. Ingenting jag oroar mig för mycket på.. men bejbisen i magen mår bra, har sparkat och levt om jätte mycket. *mysigt*

När det är så fint väder idag vill man ju dock inte sitta inne en hel dag. Emma brukar alltid gå ut med molle en lång promenad men hon är i piteå hos din fredde. Dock tror jag molle saknar henne också.. Men jag tog mig mordet att gå ut med Molle idag för första gången på jadu 2-3 månader. Han drog omkull mig sisst jag var ut med honom och hoppar så mycket på mig så jag får som inte gå med han mycket just nu. Men idag gick jag bara på baksidan, han var ju lös. Slängde snö till honom i djupsnön så han fick springa. Dock tyckte han det vart lite jobbigt men kul. Vi kom in för ca 15 minuter sen och han har bara legat och tagit det lungt. Haha det tog lite på krafterna för den lilla ;D dock var vi ju ute 1 timme och jag kan förstå att det är jobbigt att springa i djupsnö.. HAhah..

Nä nu tänkte jag gå ut med nästa hund. Lucky väntar där nere och pappa har just kommit hem så han kollar molle..

Ha det bäst..

Lite bilder på tokiga molle från idag:
 


Full fart

Så sööt han blev ;D


Fina bilder va?? :) *Stolt*

Kommentarer
Postat av: Emma

Molle är lätt att fota. ;)

2009-02-27 @ 19:12:59
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0