IKEA

Idag vart det att fara till IKEA med mamma och emma fast jag ännu är förkyld. Det fanns inte allt vi skulle ha på IKEA men imon ska jag förbi barnenshus och köpa madrassen till sängen =) Och måste säga att det är skönt nu när rummet börjar bli klart och allt börjar vara på plats. Bilder kommer sen komma på rummet under nästa vecka då allt för hoppningsvis kommer vara helt klart. *Längtar*

Imon ska jag till MVC och får höra bäbisens snabba hjärtslag igen. Så mysigt när man får höra dom ett tag plus att dom slår så fort =).. Sisst sa dom att hjärtslagen låg på 150 / min.. Jag skulle egentligen till MVC förra fredag men var så sjuk så kunde inte fara dit. Men jag får skriva mer imon hur det gick och vad dom sa på MVC =)

Nu tänkte jag nanna kudde och försöka sova. =) *God natt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0