Jobbigt..

Jag hatar den här känslan som jag har just nu när man inte vet sanningen? Vad kommer egentligen hända sen? Varför ska allting hända mig och drabba mig? Vad har jag gjort att allt är så dåligt helt plötsligt.. : / Va?

Har dock sovit dåligt inatt och jag får inte fara på IKEA heller för mamma och köpa det sista sakerna till bejbin. Visst jag är ännu sjuk och min röst försvinner snart helt värkar det som. Blir bara hesare och hesare för varenda dag + att det blir jobbigare och hosta när man har ont i halsen. Ska försöka hitta på något iaf, ligga i sängen och sitta inne hela dagarna är det tråkigaste jag vet. Pappa ska fixa upp sängen så hjälper han om han vill ha hjälp =)

Nä nu ska jag gå och vila, kanske se på någon film också ;D

Herråå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0