Jobbigt ;D

Hoho, vad det ska kännas tungt nu dom sista veckorna nu när det värkligen börjar närma sig. Det har blivit lite lättare att andas nu när magen har börjat tynga neråt men när man ska sova på nätterna så får man så svårt att andas. Obehagligt värre är det. Vaknade lite då och då inatt och steg upp 07:00 idag på morgon men somnade om efter 09.00. men nu är jag vaken, ganska trött men det får man vara när man är gravid ;D

Låg dock vaken idag på morgon och kände hur det började röra sig om i magen.. Det känns ju inte längre som sparkar så man blir lite orolig när det ska ske att få åka in till synderbyn. Det har blivit mer prat om namn med micke och jag har svårt att komma på bra pojknamn. Men micke har kommit på med många och fina namn måste jag få säga. Nästan lite förvånad men det är bra. Man märker att han har som smältit det mästa iaf just nu.. Men tiden har gått fort det måste jag säga. Känns inte ännu värkligt men när barnet väl kommit då kommer ju den speciella känslan..

Nu tänkte jag gå ner och hämta äpple eller någon frukt..
Herrå =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Blir det en pojke? :o Då är han en Hampus! Enligt mig iaf ;)

2009-02-16 @ 15:53:42
URL: http://saeny.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag röstar på Liam, Charlie eller Benjamin :D

2009-02-16 @ 22:06:33
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0