Luleååå..

Jag kan börja med att berätta om går dagen.. Pappa byggde ihop skötbordet som nu står inne på toan fixad och klar. Nu behövs all tillbehör dit bara handlas, plus att det var några hit igår och kollade på vår lägenhet :) Vi har gett ett bud så vi får se hur det blir om det blir att flytta till hus snart =) Emma vart väl lite irriterad igår för hon hatar att handla på fredagar och det gjorde ju vi igår. *Inte bra* Annars hände det inte så mycket mer änn såg *så ska det låta*..

Men idag beger det vidare mot luleå.. Hörde av syrran att dom har lite rea och sånt så vi skulle väl gå på stan ett tag. Jag ska kolla efter nå tröjor som jag sen kan ha när den söta lilla bejbisen har kommit ut. *LÄNGTAR STROT EFTER HONOM* Så fin längtan är vad det är. men jag måste säga att det är mysigt att vara gravid,när man får känna alla sparkar och rörelser och så vet man ju att det är ett barn i magen :) *Gullit* Han kommer ju dock få lätt coolaste faster ska ni veta. Coola faster Helena, Moster Emma och coola pappa Micke..

Nu ska jag duscha, äta frukost och sen bege mig mot bussen.. *Jobbigt att åka buss* =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

så det blir en pojke? Grattis och hoppas att allt går bra :)

2009-02-28 @ 18:18:16
URL: http://linnealindelof.blogg.se/
Postat av: Emma

Äh, gnäll inte. När jag åker buss till Piteå tar det nästan 4 timmar så var glad. ;)



Tycker du att jag ska lära din pojke att köra bil sen? :D Hahahhahh ;) På en fredag. :)

2009-03-02 @ 11:53:45
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0