Sjuk...

God morgon .. Inatt har jag sovit dåligt, vaknat var 3-4 timme! *Jobbigt* Har fett ont i halsen och har fått hosta men jag kan inte hosta så bra. Jag vill hosta men får så ont i halsen så försöker att inte hosta. *hahah*

Försökte somna nyss men det gick inte. Men idag blir det bara att ligga i sängen och ta det lungt under täcket. Ska förbi affären och köpa halstabletter också så jag har till min hals. Jag förstog att det skulle bli värre igår men men. Kanske det var dags att jag vart sjuk. Har inte varit riktigt sjuk på länge. Förra vintern typ.. Nåja. Ska sitta vid datorn ett tag och sen ska jag gå och vila.

Ha det bäst folket.. :)

Bjuder på två bilder från vad jag köpte i Luleå...
Lite nya kläder till bejbin =):

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0