Städningen

Hej på er, idag är jag ovanligt glad =)

Nu har jag äntligen tagit tag i städningen, fick först idag ut bokhyllan så bejbi sängen kom på plats och imon stoppar pappa upp hyllorna. jag är dock inte helt klar med städningen, sängkläderna händer ännu ute på balkongen, får väl ta in dom snart och fixa min säng sen är det klart.  Måste också fundera vars mina 2 tavlor ska upp eller om jag ens ids ha uppe dom ;D

Annars är mitt rum nu äntligen klart, bilder kommer komma in imon på bloggen så får ni se hur det ser ut. Har stoppat kameran på laddning så jag har batteri imon. Ska nu ta in sängkläderna och fixa min säng och sen ska jag bara ta det lungt rästen av kvällen. *Skönt* Ska ta en filt, lägga mig i sägen och kolla på tv, plus att få känna hur bejbisen rör sig ;D Så mysigt.  Annars hade jag inge mer att säga just nu =)

Kram på er... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0