Tjohoooo

God morgon...

Igår hade jag sjukt tråkigt, Emma åkte till hennes fredde och jag stannade hemma. Micke hade först tänkt komma hit kanske i helg men så vart det inte. Dock får vi se om han kommer nästa helg.
Såg lite på melodifestivalen igår som var dålig men fans inte så mycket annat att se, plus att jag hade 2 hundar som vandrade runt. Molle började leka men Lucky och det tycker inte lycky om så det vart som jobbigt att vara hundvakt åt dem. Blev less på dem så jag smsade till emma: "du har glömt något hemma". Hahah Hon glömde hunden. XD

Själv vaknade man idag 07:00 av att det sparkade och rörde sig i magen. Det kändes den här gången, jag försökte somna om men det gick dock inte så nu sitter jag här framför datorn. Funderar på att plocka upp tvätten snart om jag får långtråkigt. Man ids som inte gå ner ännu, låter mamma och pappa få sova ett tag till iallafal..

Men nu är det nog med skrivandes. Ska gå och vila lite till.. =)

31 dagar kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0