Rubrik?

Har just vaknat av att pappa kommer in och lever om i mitt rum! Har lovat han idag att bränna en eller två skrivor så han har lite musik i bilen. Och det är ju musik som man har alltid fått lyssna på sen man var liten. Eller hur emma? Lasse stefanz ;D Hahah! Pappas favoritband om man kan säga så, mamma lyssnar som på allt men jag vet inte om det är hennes favoritband också.. .

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag.. Har någon förslag? Det vart ju inge luleå för mig i helgen heller så vi får se när det blir igen, Vill någon hitta på något med lilla mig så får ni ringa.. Haha. Vi fixade inte hyllorna upp på väggen igår så ska väl göra det idag och bilder på rummet kommer då upp imon =) *kul* Jag tycker dock att det har blivit stor ändring i mitt rum om man tänker hur det var sisst ... Hahah..

Nu ska jag gå ner och äta frukost eller man kan ju nästan kalla det Lunch! Hahah ;D
Hej dåååå


Kommentarer
Postat av: Anna

Joo jag är sjuk. ;(

2009-02-13 @ 13:16:20
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0