Äntligen hemma

Jag har inte precis haft någon hem längtan om jag ska vara ärlig men det kan bero på skolan..  Jag vill värkligen inte till skolan men måste + att jag har hela dagen imorgon fullbokad.. Allt känns så stressigt här hemma med alla möten nu och så ska man köpa en massa. Nä men jag ska börja tagga ner lite nu! Annars kommer jag aldrig orka med det här, tillslut smäller jag och då blir det bråk hemma för att allt går för fort. Har värkligen fått ta det lungt nu hos helena dom här dagarna man varit där. Riktigt nice har det varit.

Just nu ser jag på "sing a long" och ska efter det ringa micke eller om jag ringer han nu och duschar sen. Hmm.. Hah..
Har tänkt stoppa in lite bilder på lite småkläder så här får ni lite bilder på barnkläder ;D

 

 

 
Tack ida och anna för min fina julklapp jag fick av er  xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0