Borde jag inte vara glad?

Idag har vi varit på IKEA och shoppat saker som jag behöver telexempel säng, säng kläder och ett nytt skrivbord.. Känns just nu som att jag gör allting.. Mina kompisar och här hemma mina föräldrar och min syrra tycker att jag ska vara glad att jag är gravid. Men det är något som trycker inom mig att jag inte kan vara glad.. Men mina dagar är upp och ner nu för tiden.. Ibland kan det vara hur bra som hälst och ibland kan det vara hur dåligt så hälst men dagen för mig idag gick helt åt helvette.. Men det är bara att ta nya tag och ny dag imon också =)

 Nu ska jag se film och se när jag somnar...  Vill inte somna sent men vi får se om jag har tur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0