Dålig dag..

Torsdag: Igår hade jag kul, var med anna till ikano, IKEA och över till torne. Kommer inte riktigt igår vars vi käkade men det är favoritstället iaf ;D haha ..

Idag: Kunde dock inte sova något inatt som har gjort mig lite irriterad idag så kan lätt bli sur. *Varning* ;D hahah.. Har inte bestämt någonting som jag ska göra idag mer änn att jag är nu i skolan och ikväll ska jag se let´s dance.. Tycker att det är lite kul att se de om jag ska vara ärlig. Får se vad syster emma ska göra idag också. Henne får man ju inte glömma bort haha ;D Stackarn ska ju jobba imon så vette. Hon kanske hittar på något med Anna panna. :D

Nu är jag less på att skriva ;D Har ingen bra dag alls idag. *Hahahah*


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet inte vad jag ska göra idag, ta det lugnt säkert. :P Du borde ta och vila lite!

2009-01-16 @ 16:04:06
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0