Helg

Igår: Nå var hemma hela dagen och tog det lungt men mot kvällen efter Let´s dance så fick jag följa med syster yster till stan. For ut och gled lite. Har inte varit på veckor ute i stan på kvällen men tyckte det var ovanligt dött i stan ibland men det gör väl inget. jag var ju med emma så då spelar det ju ingen roll. Anna, Jonne och Tommy såg man i stan iaf. =)
Nåja att umgås med syrran är faktiskt kul. =)

Idag: Jadu idag ska jag snart förbi någon affär kanske öb eller rusta och kolla om dom har någon filt ;D Emma jobbar idag till 5 om jag minns rätt och sen skulle hon festa ikväll.. ovanligt? Nej nej ;D hon har blivit liten festare hon.. Själv blir man fest sugen fan när folk pratar om att fa ut och allt.! Nåja har som inget att göra idag mer änn fara till stan med mamma snart och sen se på tv..

Nu ska jag fixa mig. herrå

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart det är kul att umgås med mig, jag sjunger ju så fint också, eller vad säger du? :D ;) HAH :D

2009-01-17 @ 17:14:31
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej Emma:)

2009-01-18 @ 13:05:13
URL: http://bellatrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0