MVC

Idag gick allt bra i skolan. Fixa lite lite och ska imon fixa mer så jag hinner klart med all arbere nu innan mars. jag ville ha att gå skola på distans men det går tydligen inte så måste ta paus och det har jag ingen anning hur det kommer att gå. Lite orolig över de för jag vägrar gå om alla år igen! Skulle kännas förjävligt faktiskt.

klockan 13.00 hade jag tid på mvc hos monica. Mitt järn värde var lågt men allt annat stämde. Fick ta blodprover som jag hatar. jag förstår inte dom som säger att det inte gör ont för det gör ont när dom sticker med spruta i armen. Fy vad jag hatar de. Men allt var bra med babyn som gjorde mig glad =) det var värkligen skönt att höra att allt var bra. Det är en liten vilding jag har i magen som Monica sa. Det sparkas ofta och rör sig så ..

Nu ska jag snacka i telefon med sandra hon ringer.. Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Emma

Yes! En fotbollsspelare! ;) Haha. ;D Det är skönt o få sprutor/ta blodprov. ;)

2009-01-08 @ 22:16:21
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0