Onsdag

Dagen började bra. Vaknade halv 8 och for till vårdcentralen för att ta blodprov. HUJ jag hatar sprutor men det gick bra. Somnade sen direkt jag kom hem efter det och sov till 1.. Hahah.. 

Jag är jätte glad :) har varit idag på mvc och kollat så allt stämmer och hade järnvärde 104 den här gången och det är bättre änn vad jag hade förra gången jag var där. Fick höra hjärtslagen igen och så fort det slår. Känner mig så otroligt glad att allt är okej men vart lite orolig av att monica sa att jag kan få för tidigt nu när jag har som fått lite små sammandragningar men jag skulle som ta det lungt så mycket som möjligt och försöka sova bättre på nätterna. Det var inte helt säkert men man vet ju aldrig. Nu har jag iaf fått veta så jag får vara bered när veckorna börjar närma sig ännu mera.

Ikväll ska jag vara hundvakt till tokiga Molle och lugna Lucky.. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Dags att packa en väska snart då. ;)

2009-01-21 @ 18:07:53
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Lina

hoppas lillungen kommer snart.

om jag längtar så kan jag ba tänka

mig hur du längatar :D

2009-01-23 @ 12:12:23
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0