Sova mer!!

jag vill värkligen sova mer!!! Kunde inte sova alls igår av att jag hade lite ont och så sparkade den som sagt hela natten! Jag menar också då hela natten! Jag tror jag somnade ca 5 på morgon och vaknade idag av att pappa kommer in och frågar om jag ids fara till skolan idag så jag får lämna in lite uppgifter. Men icke de! Det känns i mitt huvud som att jag har vaknat hur tidigt som hälst men det har jag inte.  Hoppas bara att jag sover bättre den här natten

Ajja nå jag har lite planer för dagen. Ska till barnens hus med emma, vet inte vilka mera affärer men det får vi se.. Det tar aldrig slut på det här köpande. Sen ska jag också hinna få upp min flyttlåda på vinden så att den inte står i mitt rum och skräpar. Hahah.. 

Men nu ska jag fixa mig lite och bara vänta på att Emma hör av sig. =) 



I Will be Here


Älskar låten fett mycket!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0