Rubrik???

Vaknade halv 11 tiden av att jag hade svårt att andas..  Visste inte att helena var vaken så ropade hon på mig efter en stund så gick jag dit in till henne. Danne var och jobbade. Både jag,helena + 3 st stora hundar i sängen så låg vi kvar en bra stund till 11:30..  Båda tyckte det var otroligt kallt och när vi steg upp märkte vi att alla elemänt är iskalla utom den som är i toan. Det var 9 grader i morse. Fy fabian vad kallt det var. Helena gick ut med hundarna och så stannade jag inne. När hon kom in så gjorde vi god frukost och helena började städa och tvätta kläder. hahaha... Det har vi som gjort hela dagen men vart klar i tvätt stugan 18.00 tiden så då begav vi oss mot björks till systeryster tojan och johan men lilla amanda var inte alls så glad. Hon var sjukt trött och det såg man direkt man kom in och sa Hej amanda. haha ;D

Mycket har vi gjort men har nu tagit det lungt en bra stund nu ikväll och sett på film. Helena sover nu och danne. Får se om jag vaknar imon av att danne ska till jobbet.. Nåja herrå


Lilla liston som myser


Bus Indy som tar min säng ;D


Här är Diva hon skulle lätt kunna dyka ner i skålen och käka upp allt ;D
Min hand förstörde lite bilden men och! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0