29 Juni

Allt det jag skrev i förra blogg inlägget menar jag. Skrev kanske lite slarvigt men spela det någon roll? Nepp tycker inte då jag.. Men jag förstår inte egentligen hur folk kunde börja säga ut en massa falska ryktern och ännu tro på de? Förstår inte varför han inte stog för det han gjort och sa? Det fattar jag inte.. Var hyfsat mycket faktiskt med honom men det nekar han tydligen också om. Vilket är sjukt.. Är han rädd eller va fan. Nä nu ska jag inte vara taskig men han sårade mig djupt när han inte stog för det han gjort och jag fick ett trent helvette. jag trode inte alls att han var sån som person, men visst saknar jag honom men som jag skrev i förra inlägget så behöver jag en ny start att flytta bort från haparanda, gå vidare och börja om på nytt. Skulle kännas skönt och jag skulle faktiskt må bättre.

Men livet är inte lätt alla gånger. Han svek mig och börja anklaga en massa och han säger att jag gjort de. Men ska nu försöka lämna allt bakom mig och gå vidare redan nu. Dom flästa som läser vet vem dom här 2 inläggen handlar om som säkert också hört en massa ryktern men tror ni jag bryr mig om falska ryktern? Nej.

Ps: Om du läser så missförstå inte, men sårad vart jag men det enda du bryde dig om var dig själv men det nekade du också. Istället för att sprida saker kunde du sagt till mig det direkt men det behövs inte längre, jag går vidare och lämnar det här bakom mig. Då vet du de.

Nå nu ska jag gå till min underbara son. Och imon ska wille få åka till sin pappa. Får se vad vi hittar på men någonting iaf. kanske bio. Hih =) *Kramar*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0