Day after day

God morgon!
Har vaknat sjukt tidigt idag som ni kanske ser tiden där nere. Kunde inte somna om så det var lika bra att stiga upp men wille sover ännu. Tror inte jag kommer sova nåmer inatt men det är ju bra, då sover jag tidigare inatt.
Igår kväll hände det inte så mycket alls.. Kollade igenom willes kläder, och skrev med fjelle(Frello) och pezzi via msn. Fett va flummiga dom är. Dom testade mig om jag fattade: "Får får inget får får lam" eller hur det nu var. Klart jag fattade det direkt, är ju inte så dum eller osmart xD.. nåväl

Idag värkar det inte bli nå hyfsat bra väder alls. Får hoppas att det blir finare väder men det ser inte så ljust ut just nu.
Ska se film nu och vänta på att gullungen min vaknar =) Han brukar sova ganska länge men vi får se..

Ha det bäst, Puss på er.

 
Everything's Gonna Be Alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0