Göra någon nytta?

Nu är både jag och wille mätt och belåtna xD
Wille har nys somnat, Somnade själv nästan med honom men somnar jag nu sover jag inget ikväll. Men det är ju så mysigt att sova med honom.* Hihi* Annars idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Nu har man varit och handlat. Kanske ska ta och plocka bort willes kläder som nu är försmåa på  honom så man får lite mer plats i lådorna med dom nya kläderna. Det kanske jag ska göra eller? =)

Har också funderat på när det blir att åka tillbaka till luleå. Som det ser ut just nu kan det dröja ett tag. Kanske åker i helg men det kan ju ändras fort. jag skulle då inte bli så förvånad men ändå. Har kollar lägenheter också och funderade på att boka en i g-stan men den är nu borta. Det var en 3a för 4500 något sånt men då får man ju räkna in el också. Hittar ju en massa 2:or men dom kostar ju nästan lika mycket som en 3a har jag sett. Iaf dom jag har kollat på..  Men desto närmare centrum blir hyran dyrare men g-stan, örnäset eller björks skulle jag kunna tänka mig.. Hälst björks eller g-stan vill jag flytta till. =) Håller tummarna på att jag snart hittar en. Pratade lite med pappa om lägenheter också så jag har lovat pappa och mamma att jag ska bo hemma ett tag till.. jag har ju inte brottom att flytta.

Nu ska jag börja kolla vad man kan göra =) kanske fixar med kläderna ändå så jag har gjort nå nytta =)

Hej då. =)  -♥-


 
Djuren vill han allt ha, men dom är för högt upp ;D

Pappa och son =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0