Letar efter tips om systemkamera...

Nu är de så att jag ska köpa en systemkamera men vill ha tips om någon bra. Jag fotar mycket och så less på digitalkamera att det inte är sant. Så tråkigt att fota med dom konstigt nog och vill ha bättre kamera. Blir roligare att fota också då. Plus att det blir bättre bilder. Har ni tips så skriv i komentaren om någon bra. =) Spelar ingen roll om det inte är någon nybörjar systemkamera. Men nu jag vill nu ha tips ;D..



ATT GÅ ÄNDÅ
kanske är det inte slutet
kanske är det inte heller början
utan bara en väg att uppleva
ett liv att leva
en erfarenhet
att våga
möta

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska sälja en av mina systemkameror :)

Du kan maila till [email protected] om du vill veta mer :)

2009-06-30 @ 14:22:31
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: Niina

Jag och Dennis har en Nikon D40x. Det är en bra och lättanvänd kamera och jag är iaf jätte nöjd med den! Men nu när jag gått 2 kurser i Foto vill jag nog ha en lite mer avancerad kamera. Men Nikon D40x rekommenderar jag starkt :)

2009-07-12 @ 12:33:45
URL: http://niinini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0