Saknar...

Har läst så mycket på maddes blogg och jag har börjat sakna så otroligt mycket easy boy och att rida.. Han som var så underbar här att rida men har inte ens varit förbi och kollat på honom. Saknar både madde och karro plus dom andra hästarna. Det måste bli ändring. Sköthäst ska man snart skaffa sig =) Har många minnen från stallet att det inte går att glömma någonting vad som hänt där. Saknar er alla <3

Hinner inte skriva nåmer. skriver mer ikväll.


Sjukt rolig häst att rida ;D Går inte att beskriva

jag och älskade easy boy <3 *Saknar dig så jävla mycket*
Jag säger bara travare är bäst =)


Innan jag började ta över easy boy tog var jag skötare på caj ett tag =)
Dressyr hästen :D

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: kul att allt gick bra ändå :)) Hur mycket vägde bebisen vid födelsen?

2009-06-27 @ 19:46:31
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0