Äntligen fredag!

Förlåt men har inte orkat skriva så mycket nu dom senate dagarna men nu blir det att börja blogga varenda dag :)Idag vaknade jag 04:13, låg i sängen och försökte somna om men dock så gick det inte. Steg upp vid 7 tiden och satte mig vid datorn. Har spelat lite och kännt hur det rör sig i magen! jag tror lillen vill komma ut snart känns det som. Det har nu gått en dag över den beräknade tiden och jag är nästan livrädd nu att sova på kvällarna av att vakna till värkar och så har man 13-14 mil till synderbyn. Men idag fick jag aldeles nyss ett samtal av läkaren i synderbyn, att jag ska till synderbyn idag för att få information om kejsarsnitt, vad som händer och några papper jag måste fylla på.

Först sa läkaren att om jag inte kunde komma idag så ifall om värkarna skulle sätta igång i helg så får dom göra akut operation men klart jag har tid idag! Pappa blir det väl som ska föra mig dit.. Måste dock ringa micke om någon timme så han också får information.

Nåväl! Nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n och bara tadet lungt..=)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hoppas allt går bra i Sunderbyn idag! Snart har nu nog din lilla söta son på armen och får gosa! :)

2009-03-27 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0