Blev en natt till

Nu har man kommit just hem från stan. Det blev dock inte att åka hem idag utan att stanna och åka hem imon. Tojan ville att jag och helena skulle komma förbi och hälsa på så varför inte.. Det är alltid lika kul att fara dit som hit till helena. Plus att man får träffa lilla Amanda. Ville som åka hem men tänkte att man måste väl umgås lite med min andra sysster yster också nu när man är i luleå. Nåja Emma, anna och johanna sitter väl i bilen på väg hem också kan jag tro. Undra hur mycket dom shoppade ;D

Nu ska jag gå och se vad syrro gör..

14 dagar kvar till beräknade datumet.. *Närvös men GLAD*
Hej dååå ;D



Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe nä pappa körde dit. ;) Jag körde hem. ;D

2009-03-12 @ 18:38:52
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0