God natt...

Idag har jag inte
 haft någon lust alls att sitta vid datorn eller så.. Vaknade vid 07:00 idag på morgonen av att några skulle börja renovera uppe på våran vinda. Dom har fått riva upp golvet, det är så fuktigt och blött men det ska få torka innan dom fortsätter. Nåväl annars vad jag har gjort idag är väl egentligen inget roligt precis. Jag har fått vakta hundarna och sen bara vilat. Plus idag har jag börja få lite ont när bejbisen rör sig där inne magen, tecken på att det börjar närma sig.. men nu tänker jag inte sitta och tvinga mig att vara vaken när jag är så här trött. Får skriva lite imon vad som hänt..

God natt, nu ringa micke fort och sen nanna kudde ;D

Kommentarer
Postat av: hedman

Snart smäller det! När var beräknad tid? den 21? 24? ;O

2009-03-16 @ 23:22:31
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/
Postat av: anna

svar : tack så mycket :)

2009-03-18 @ 15:49:02
URL: http://enliitenpavag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0